Number of the records: 1
Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch
Title Štruktúra cenových hladín v spotrebiteľských nákupoch Translation Structure of price levels in consumer´s purchases Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 201-208. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * hladina cenová * nákup * produkty * tovar spotrebný * výskum Annotation Podstata a konštrukcia cenových hladín. Výskumná štúdia, ktorá predstavuje nový prístup k hodnoteniu cenového rozhodovania kupujúcich. Metodológia a výsledky empirického výskumu platnosti hypotézy o strate stredu v skupine tovarov dennej spotreby a v skupine elektrospotrebičov. URL http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/FF-katedry/kae/2010_ZnalostiSbornik.pdf Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01408-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1