Number of the records: 1
Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu
Title Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu Parallel title The methods of localisation of the retail units from the point of view the latest approaches of the geomarketing Author info Ján Prílepok Author Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords predajne * lokalizácia * ekonomika priestorová * metódy * marketing * geografia * správanie spotrebiteľa Annotation Priestorové aspekty správania zákazníkov. Metódy lokalizácie predajní. Rozdiely klasických metód lokalizácie a nové prístupy k lokalizácii z hľadiska geomarketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01308-040, originál dokumentu
article
Number of the records: 1