Number of the records: 1  

Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu

  1. Title Metódy lokalizácie maloobchodných jednotiek z hľadiska nových prístupov geomarketingu
    Parallel titleThe methods of localisation of the retail units from the point of view the latest approaches of the geomarketing
    Author infoJán Prílepok
    Author Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords predajne * lokalizácia * ekonomika priestorová * metódy * marketing * geografia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPriestorové aspekty správania zákazníkov. Metódy lokalizácie predajní. Rozdiely klasických metód lokalizácie a nové prístupy k lokalizácii z hľadiska geomarketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01308-040, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.