Number of the records: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov
Title Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov Translation Consumer purchasing behavior in Slovak Republic in the context of relevant effects Author info Jana Majerová, Katarína Zvaríková Author Majerová Jana Co-authors Zvaríková Katarína Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 51-59. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * stratégia marketingová Annotation Deskripcia jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Poznanie týchto faktorov je totiž spôsobilé posilniť konkurenčné postavenie značiek na trhu takým spôsobom, že manažéri budú schopní na základe ich analýzy kvalifikovanejšie odhadnúť budúce nákupné správanie spotrebiteľov a tomu podmieniť aj implementovaný marketingový mix.deskripciou jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 2
article
Number of the records: 1