Number of the records: 1
The Role of Alumni Relations in Higher Education Marketing Strategies
Title The Role of Alumni Relations in Higher Education Marketing Strategies Translation Rola vzťahov s absolventmi v marketingových stratégiách vyššieho vzdelávania Author info Eva Bikárová Author Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 39-48 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * vzdelanie vysokoškolské * absolventi * stratégia marketingová Annotation Význam absolventov pri marketingu vyššieho vzdelávania. Marketingové prístupy v propagácii vyššieho vzdelania. Implementácia vzťahov s absolventami do marketingových stratégií. Aktuálne trendy vo vzťahoch univerzít a absolventov. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01948-079, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 683 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1