Number of the records: 1
Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?
Title Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny? Author info Mária Boťanská Author Boťanská Mária Source document Zisk manažment. Roč. 8, č. 9 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia * skupiny cieľové * komunikácia marketingová Annotation Cieľová skupina je základnou otázkou nielen pri tvorbe produktu a služby, ale akejkoľvek komunikácie či reklamy. Segmentácia zákazníkov je základom pre obchodnú marketingovú stratégiu. Nástroje merania pohybu zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-12
article
Number of the records: 1