Number of the records: 1  

Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia

  1. Title Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia
    TranslationOdhalenie vzťahu medzi spravodajskými médiami a inflačným sentimentom spotrebiteľov: prípad Chorvátska
    Author infoIvana Lolić, Petar Sorić, Mirjana Čižmešija
    Author Lolić Ivana
    Co-authors Sorić Petar
    Čižmešija Mirjana
    Source document Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. Roč. 67, č. 3 (2017), pp. 221-249. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2017. ISSN 2464-7683
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords médiá * noviny * žurnalistika * inflácia * inflácia očakávaná * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * analýza ekonometrická * Chorvátsko
    AnnotationVplyv mediálneho obsahu na spotrebiteľskú presnosť vnímania a očakávania inflácie v Chorvátsku v období 2007-2014.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.