Number of the records: 1
Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia
Title Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia Translation Odhalenie vzťahu medzi spravodajskými médiami a inflačným sentimentom spotrebiteľov: prípad Chorvátska Author info Ivana Lolić, Petar Sorić, Mirjana Čižmešija Author Lolić Ivana Co-authors Sorić Petar Čižmešija Mirjana Source document Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. Roč. 67, č. 3 (2017), pp. 221-249. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2017. ISSN 2464-7683 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords médiá * noviny * žurnalistika * inflácia * inflácia očakávaná * spotrebitelia * prieskum spotrebiteľský * analýza ekonometrická * Chorvátsko Annotation Vplyv mediálneho obsahu na spotrebiteľskú presnosť vnímania a očakávania inflácie v Chorvátsku v období 2007-2014. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB publicly available article
Number of the records: 1