Number of the records: 1
Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area
Názov Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area Súbežný názov Informatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu Autorské údaje Monika Stanková, Martin Kuchta Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 32-38 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá informatizácia * inovácie technologické * marketing nákupný * nákup Anotácia Vplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00868-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 154.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1