Number of the records: 1
Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov
Title Úloha manažérskych organizácií v cieľových miestach pri zabezpečení spokojnosti návštevníkov Parallel title The Role of Destination Management Organizations in Achieving Visitor Satisfaction Author info Lenka Dzúriková, Vanda Maráková Author Dzúriková Lenka Co-authors Maráková Vanda Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 55, č. 1 (2022), s. 17-27. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2022. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ukazovatele * ruch cestovný * spokojnosť zákazníkov * manažment * organizácie Annotation Literárny prehľad o úlohe organizácií destinačného manažmentu pri dosahovaní spokojnosti návštevníkov. Určenie ukazovateľov spokojnosti návštevníkov, ktoré je možné aplikovať v podmienkach slovenských destinácií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
article
Number of the records: 1