Number of the records: 1  

Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh

  1. Title Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh
    Author infoM. Mazág
    Author Mazág M.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1997), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords marketing * reklama * agentúry * Slovensko * médiá * Klub reklamných agentúr Slovenska
    AnnotationRozhovor s M. Baranovičom, generálnym riaditeľom vydavateľstva Euroskop o súčasnom mediálnom a reklamnom trhu na Slovensku. Nárast počtu nových médií na slovenskom trhu. Súčasné vzťahy médií a reklamných agentúr. Činnosť KRAS-u v reklamnom prostredí v oblasti vzťahov medzi médiami a reklamnými agentúrami. Perspektívy mediálneho trhu. Zahraničný trend expanzie reklamy do oblasti regionálnych médií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.