Number of the records: 1
Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh
Title Kam kráča slovenský mediálny a reklamný trh Author info M. Mazág Author Mazág M. Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1997), s. 22-23. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords marketing * reklama * agentúry * Slovensko * médiá * Klub reklamných agentúr Slovenska Annotation Rozhovor s M. Baranovičom, generálnym riaditeľom vydavateľstva Euroskop o súčasnom mediálnom a reklamnom trhu na Slovensku. Nárast počtu nových médií na slovenskom trhu. Súčasné vzťahy médií a reklamných agentúr. Činnosť KRAS-u v reklamnom prostredí v oblasti vzťahov medzi médiami a reklamnými agentúrami. Perspektívy mediálneho trhu. Zahraničný trend expanzie reklamy do oblasti regionálnych médií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 7-12
article
Number of the records: 1