Number of the records: 1
Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie
Title Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie Translation Selected social principles of marketing strategy Author info Eva Hanuláková, Adriana Pročková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 2 (2002), s. 151-164. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * etika * marketing * environmentalistika * konkurencia * výhody konkurenčné * odberatelia * marketing environmentálny Annotation Východiská etických aspektov marketingovej stratégie. Dve skupiny etických problémov v marketingu. Vzťah marketing-etika. Význam environmentálnej marketingovej stratégie ako konkurenčného faktora. Environmentálne orientované marketingové stratégie. Typológia environmentálne orientovaných stratégií v závislosti od určenia konkurenčnej výhody a v závislosti od načasovania stratégie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1