Number of the records: 1
Podstata a východiská lojality zákazníkov
Title Podstata a východiská lojality zákazníkov Author info Zora Trnková Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * hodnota * nákup * marketing vzťahový * tovar * služby * správanie Annotation Prístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00104-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1