Number of the records: 1
Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve
Title Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve Translation Effect of globalization to marketing strategy in sugar industry Author info Martina Špilová Author Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 663/664 - Potravinárstvo Keywords cukrovarníctvo * cukor * holding * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová Annotation Marketing a marketingová stratégia podniku - charakteristika. Marketingové nástroje. Marketingový mix - 4 P (produkt, cena, distribúcia a umiestnenie, marketingová komunikácia). Cukor a jeho história. Pozadie reformy v cukrovarníctve. Ciele reformy. Dopad reformy na ceny cukru vo svete. Skúmanie vplyvu reformy na spoločnosť Agrana - príklad cukrovarníckeho priemyslu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00187-072, originál dokumentu
article
Number of the records: 1