Number of the records: 1  

Reklama a jej reálne možnosti

  1. Title Reklama a jej reálne možnosti
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2010), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * nástroje marketingové * marketing mix * podpora predaja * kampane reklamné * taktika reklamy
    AnnotationDôležité kritériá a reálne možnosti reklamy. Reklamná kampaň a kapacita predajcov uspokojiť vyvolaný dopyt. Spolupráca marketingu s predajcami. Kde inzerovať a čo propagovať. Náklady vynaložené na reklamu a jej výsledky. Reálna podpora predaja a cenová stratégia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.