Number of the records: 1
Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov
Title Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov Author info Gabriela Ratkovská Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S.186-191. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Slovensko * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * konkurencieschopnosť * regióny * propagácia Annotation Pojem Corporate identity (CI) definovaný v zmysle určitej identity subjektov komerčného charakteru. Identifikácia vzťahov medzi budovaním CI nefiremných subjektov a ich konkurencieschopnosťou. Faktory ktoré vplývajú na reputáciu krajiny, príp. regiónu. Budovanie úspešného imidžu ako dlhodobé, cieľavedomé plánovanie a koordinácia procesov. Stanovenie stratégie pre efektívnu propagáciu Slovenska v zahraničí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00210-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1