Number of the records: 1  

Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov

  1. Title Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov
    Author infoGabriela Ratkovská
    Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S.186-191. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Slovensko * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * konkurencieschopnosť * regióny * propagácia
    AnnotationPojem Corporate identity (CI) definovaný v zmysle určitej identity subjektov komerčného charakteru. Identifikácia vzťahov medzi budovaním CI nefiremných subjektov a ich konkurencieschopnosťou. Faktory ktoré vplývajú na reputáciu krajiny, príp. regiónu. Budovanie úspešného imidžu ako dlhodobé, cieľavedomé plánovanie a koordinácia procesov. Stanovenie stratégie pre efektívnu propagáciu Slovenska v zahraničí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00210-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.