Number of the records: 1  

Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi

  1. Title Interaktívna komunikácia v mediálnej praxi
    Author infoŠtefan Eisele
    Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords komunikácia * televízia * používatelia * gramotnosť digitálna
    AnnotationPôsobnosť interaktívnej komunikácie prevažne na televíznom trhu. Okrem toho, že je najsledovanejší, sú na ňom preinvestované najväčšie finančné prostriedky. Dnešná forma televízneho vysielania trpí viacerými bariérami, ktoré by však mali byť odstránené ku koncu roka 2012 s príchodom digitalizácie. Princíp interaktívnej komunikácie spočíva v dvojsmernom toku informácií. Na jednej strane je vysielateľ, na druhej používateľ TV prijímača, resp. divák. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-031, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.