Number of the records: 1  

Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing

  1. Title Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 133-138. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firiem, vývoj. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00499-034, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.