Number of the records: 1
Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing
Title Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 133-138. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové Annotation Spoločenská zodpovednosť firiem, vývoj. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-034, originál dokumentu
article
Number of the records: 1