Number of the records: 1  

Prieskum ako kompas reklamnej kampane

  1. Title Prieskum ako kompas reklamnej kampane
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2010), s. 42-43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords prieskum informačný * nástroje marketingové * stratégia obchodná * kampane reklamné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * väzba spätná
    AnnotationPrieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.