Number of the records: 1
Nové trendy v marketingovej komunikácii
Title Nové trendy v marketingovej komunikácii Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 165-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing ofenzívny * internet * nástroje marketingové Annotation Účinky klasického 4P marketingu sa dostávajú do krízy. Novou rozvíjajúcou sa tendenciou, čo sa týka komunikačnej politiky je Guerrilla marketing. Je to nekonvenčný, univerzálny marketing, ktorý tvorí maximálny zisk z minimálnych investícií. Jeho obľúbenosť v súčasnosti medzi podnikateľmi neustále stúpa. je kreatívny, využíva originalitu a fantáziu. Guerrilla marketing je neustále opakovanie drobných útokov, ktorými si daná firma získava pozornosť, provokuje verejnosť, vyvoláva paniku a šokuje. Podobné črty majú aj ďalšie marketingové trendy - virálny marketing, buzz marketing, udercover marketing, skúsenostný marketing - stručná charakteristika. Web marketing - gamevertising, Astroturfing. Neuromarketing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00606-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1