Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingovej komunikácii

  1. Title Nové trendy v marketingovej komunikácii
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentNové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 165-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing ofenzívny * internet * nástroje marketingové
    AnnotationÚčinky klasického 4P marketingu sa dostávajú do krízy. Novou rozvíjajúcou sa tendenciou, čo sa týka komunikačnej politiky je Guerrilla marketing. Je to nekonvenčný, univerzálny marketing, ktorý tvorí maximálny zisk z minimálnych investícií. Jeho obľúbenosť v súčasnosti medzi podnikateľmi neustále stúpa. je kreatívny, využíva originalitu a fantáziu. Guerrilla marketing je neustále opakovanie drobných útokov, ktorými si daná firma získava pozornosť, provokuje verejnosť, vyvoláva paniku a šokuje. Podobné črty majú aj ďalšie marketingové trendy - virálny marketing, buzz marketing, udercover marketing, skúsenostný marketing - stručná charakteristika. Web marketing - gamevertising, Astroturfing. Neuromarketing.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00606-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.