Number of the records: 1  

Jak motivovat v době krize

  1. Title Jak motivovat v době krize
    Author infoZuzana Čempelová
    Author Čempelová Zuzana
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 7 (Červenec 2010), s. 42-43. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    Keywords motivácia * zamestnanci * zamestnávatelia * manažéri * manažment * práca * benefity * peniaze * vzdelávanie * odmeny * čas pracovný pohyblivý * komunikácia interná
    AnnotationMotivácia ako dôležitý manažérsky nástroj, ktorý firme pomáha stanovovať ambiciózne ciele a nadchnúť pracovníkov. Motivácia ušitá na mieru. Peniaze, ktoré nemotivujú alebo demotivujú. Daňovo zvýhodnené benefity. Nefinančné benefity - lacná a účinná motivácia. Vyvolať pocit zamestnancov, že sú súčasťou firmy - najlacnejšia motivácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.