Number of the records: 1  

Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju

  1. Title Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
    TranslationSocietaly responsible marketing - the urgent approach of the companies to the sustainable development
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 35-43. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnikanie zodpovedné * podnikanie sociálne * rozvoj trvalo udržateľný * skupiny záujmové * partnerstvo strategické
    AnnotationTeória participujúcich skupín (Teória stakeholders). Spoločensky zodpovedný marketing. Sociálne zodpovedné podnikateľské modely. Cause -related marketing (dobročinný marketing). Social marketing (sociálny marketing).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00924-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 9-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.