Number of the records: 1
Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu
Title Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu Translation Sponsorship integration into the communication mix Author info Júlia Lipianska, Kamila Rubaninská Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 79-90. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords sponzorovanie * marketing mix * reklama * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Annotation Sponzoring ako nástroj marketingovej komunikácie. Výhody sponzoringu. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Sponzoring a reklama. Sponzoring a public relations. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00917-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1