Number of the records: 1
Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku
Title Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku Author info Katarína Babčaníková Author Babčaníková Katarína Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 13-16. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * podnik Annotation Pre podnik je najdôležitejší zákazník, ako odberateľ jeho výrobkov alebo služieb. Spokojnosť spotrebiteľa. Tvorba hodnoty a spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1