Number of the records: 1  

Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku

  1. Title Spokojnosť spotrebiteľa ako predpoklad úspechu podniku
    Author infoKatarína Babčaníková
    Author Babčaníková Katarína
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 13-16. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * podnik
    AnnotationPre podnik je najdôležitejší zákazník, ako odberateľ jeho výrobkov alebo služieb. Spokojnosť spotrebiteľa. Tvorba hodnoty a spokojnosť zákazníka. Hodnotenie spokojnosti zákazníka.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.