Number of the records: 1
Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní
Title Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní Author info Lucia Dobrotková Author Dobrotková Lucia Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 53-58. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * inovácia * veda * výskum * marketing * spoločnosť vedomostná Annotation Globálnym cieľom Operačného programu vzdelávanie je predovšetkým zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti SR prostredníctvom prispôsobenia vzdelávacieho systému potrebám vedomostnej spoločnosti. Inovatívne vzdelávanie. Doktorandské štúdium. Marketing a vysoké školy. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1