Number of the records: 1  

Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní

  1. Title Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní
    Author infoLucia Dobrotková
    Author Dobrotková Lucia
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 53-58. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * inovácia * veda * výskum * marketing * spoločnosť vedomostná
    AnnotationGlobálnym cieľom Operačného programu vzdelávanie je predovšetkým zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti SR prostredníctvom prispôsobenia vzdelávacieho systému potrebám vedomostnej spoločnosti. Inovatívne vzdelávanie. Doktorandské štúdium. Marketing a vysoké školy.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.