Number of the records: 1  

Proces tvorby hodnoty pre zákazníka

  1. Title Proces tvorby hodnoty pre zákazníka
    Parallel titleValue creation process for the customer
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords produkty * hodnota * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * značky výrobkov * hodnota pridaná
    AnnotationPodstata hodnoty. Úloha jadra produktu a rozšíreného produktu v tvorbe pridanej hodnoty. Úloha vzťahov v tvorbe hodnoty pre zákazníka. Úloha značky. Prísľub hodnoty zákazníkovi. Proces poskytnutia hodnoty zákazníkovi. Posudzovanie hodnoty.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.