Number of the records: 1
Proces tvorby hodnoty pre zákazníka
Title Proces tvorby hodnoty pre zákazníka Parallel title Value creation process for the customer Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords produkty * hodnota * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * značky výrobkov * hodnota pridaná Annotation Podstata hodnoty. Úloha jadra produktu a rozšíreného produktu v tvorbe pridanej hodnoty. Úloha vzťahov v tvorbe hodnoty pre zákazníka. Úloha značky. Prísľub hodnoty zákazníkovi. Proces poskytnutia hodnoty zákazníkovi. Posudzovanie hodnoty. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1