Number of the records: 1
Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme
Title Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme Parallel title How to build relation ships with customers in the small business Author info Zuzana Lukačovičová, Andrej Miklošík Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 60-67. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Note VEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov * produkty * značky výrobkov * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * podnik malý Annotation Vymedzenie pojmu CRM (Customer relationship management). Možnosti budovania vzťahu so zákazníkom v malej firme. Lojalita k produktu a k značke ako predpoklad úspechu firmy. Zamestnanci firmy a ich vzťah k značke a k budovaniu CRM. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1