Number of the records: 1  

Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme

  1. Title Možnosti budovania vzťahov so zákazníkmi v malej firme
    Parallel titleHow to build relation ships with customers in the small business
    Author infoZuzana Lukačovičová, Andrej Miklošík
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 60-67. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov * produkty * značky výrobkov * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * podnik malý
    AnnotationVymedzenie pojmu CRM (Customer relationship management). Možnosti budovania vzťahu so zákazníkom v malej firme. Lojalita k produktu a k značke ako predpoklad úspechu firmy. Zamestnanci firmy a ich vzťah k značke a k budovaniu CRM.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.