Number of the records: 1  

Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode

  1. Title Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode
    Parallel titleThe Factors of customer relations in business
    Author infoZuzana Francová, Dagmar Klepochová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 173-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod * zákazníci * konkurencia * práca s verejnosťou * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov * hodnota * etika * estetika * ekológia
    AnnotationVýchodiská vzťahov v obchode. Tvorba vzťahov. Vzťahy so zákazníkmi. Vzťahy s konkurenciou. Vzťahy s verejnosťou. Normy správania s vplyvom na tvorbu vzťahov. Taktiky uplatňované pri tvorbe vzťahov. Hodnota a faktory pozitívneho vzťahu so zákazníkom.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.