Number of the records: 1  

Databázový marketing

  1. Title Databázový marketing
    Parallel titleDatabase marketing
    Author infoLucia Michalková, Lucia Horňáková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 432-436. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * báza dát * informácie * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationDatabázový marketing predstavuje použitie zákazníckych databáz na posilnenie marketingovej produktivity efektívnejším získavaním, udržiavaním a rozvojom zákazníkov. Databázový marketing veľmi úzko súvisí s priamym marketingom a CRM. Líšia sa však v určitých bodoch. Databázový marketing kladie dôraz na analýzu zákazníckych údajov, priamy marketing zdôrazňuje adresnosť a CRM vzťah so zákazníkmi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-027, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.