Number of the records: 1
Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania
Title Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 557-562. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Note IGM 2316069/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Keywords inovácia * modely * výrobky nové * tržby * prognózovanie * správanie spotrebiteľa Annotation Objasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-056, originál dokumentu
article
Number of the records: 1