Number of the records: 1  

Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu

  1. Title Sociálne siete ako progresívny trend v marketingu
    Author infoDaniel Kremsa, Adam Pardel
    Author Kremsa Daniel
    Co-authors Pardel Adam
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 3, č. Apríl (2011), s. 50-51. - Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * produkty * propagácia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * komunikácia elektronická * internet * siete sociálne
    AnnotationPredstavenie sociálnych sietí ako určitej komunity ľudí, ktorí sa stretávajú z dôvodu komunikácie, zábavy alebo trávenia voľného času. Najznámejšie sociálne siete v súčasnosti. Propagácia marketingových spoločností na sociálnych sieťach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: Január 2011-December/Január 2012

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.