Number of the records: 1
Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže
Title Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže Parallel title Pricing of the services in crisis with respect to the competition rules Author info Slávka Šagátová Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza I. : zborník vedeckých prác. S. 83-92. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2010. ISBN 978-80-970622-0-0 Výstup z projektu VEGA 1/0549/10 Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza
Note VEGA 1/0549/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords marketing služieb * sektor terciárny * služby obyvateľstvu * služby podnikateľské * nástroje marketingové * súťaž hospodárska * stratégia podnikateľská * podnikanie * služby * ceny Annotation Problémy v podnikoch služieb v období krízy a jej prejavy v oblasti poklesu dopytu. Špecifické vlastnosti služieb v oblasti marketingu služieb. Nárast objemu poskytovaných služieb, význam ich riadenia a cenotvorby. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01666-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1