Number of the records: 1  

Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže

  1. Title Tvorba cien služieb v podmienkach krízy pri zachovaní pravidiel hospodárskej súťaže
    Parallel titlePricing of the services in crisis with respect to the competition rules
    Author infoSlávka Šagátová
    Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza I. : zborník vedeckých prác. S. 83-92. - Šoporňa : Ľuboš Janica, 2010. ISBN 978-80-970622-0-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0549/10 Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza
    NoteVEGA 1/0549/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords marketing služieb * sektor terciárny * služby obyvateľstvu * služby podnikateľské * nástroje marketingové * súťaž hospodárska * stratégia podnikateľská * podnikanie * služby * ceny
    AnnotationProblémy v podnikoch služieb v období krízy a jej prejavy v oblasti poklesu dopytu. Špecifické vlastnosti služieb v oblasti marketingu služieb. Nárast objemu poskytovaných služieb, význam ich riadenia a cenotvorby.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01666-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.