Number of the records: 1  

Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky

  1. Title Logistické a marketingové stratégie v kontexte Slovenskej republiky
    Author infoLucia Furdová
    Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 121-129. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7
    NoteIGM 2316071
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 164 - Matematická logika. Logistika
    Keywords logistika * marketing * stratégia distribučná * stratégia logistická * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * trh * výkonnosť * spoločnosť vedomostná * Slovensko * Vyšehradská štvorka * Nemecko
    AnnotationCharakteristika marketingovej a logistickej stratégie. Typológia marketingových a logistických stratégií z rôznych uhľov pohľadu. Logistické stratégie podľa výrobných stratégií. Marketingové stratégie z hľadiska pokrytia trhu. Stratégia modrého a červeného oceánu. Konkurencieschopnosť Slovenska v oblasti logistiky v ére znalostnej spoločnosti. LPI index - komplexný index logistickej výkonnosti. Porovnanie logistickej výkonnosti Slovenska s krajinami V 4 a Nemeckom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00657-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF549.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.