Number of the records: 1  

Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh

  1. Title Marketingová koncepcia pre expanziu MSP na európsky trh
    Author infoViera Čihovská, Eva Hvizdová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 63-67. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * podnikanie stredné * podnikanie malé * segmentácia trhu * Európa * trh zahraničný * konkurencieschopnosť * kooperácia
    AnnotationHlavné predpoklady úspešnosti malej firmy a marketingová orientácia. Presadenie sa v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Kooperačné a integračné vzťahy v rámci celej EÚ. Marketingový výskum zahraničného trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00695-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.