Number of the records: 1  

Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách

  1. Title Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách
    Author infoŠtefan Majtán, Soňa Nemečková, Peter Štetka
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 185-189. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * podnik * komunikácia marketingová * propagácia * prezentácia firemná * produkty * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * používatelia
    AnnotationSociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie a PR. Rozsah využívania internetu a sociálnych médií na Slovensku a miera ich vnímania používateľmi ako nástroja marketingovej komunikácie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00695-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.