Number of the records: 1
Modely šírenia nového produktu
Title Modely šírenia nového produktu Parallel title New product diffusion models Author info Nora Grisáková Author Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 140-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6 Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
Note VEGA 1/0410/10. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * manažment produktový * stratégia obchodná * inovácia * produkty * predaj * reklama * zisk * spotrebitelia * modely dynamické Annotation Skupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00752-013, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 396 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1