Number of the records: 1  

Pravda a lži ve výzkumu trhu

  1. Title Pravda a lži ve výzkumu trhu
    Author infoIvan Tomek
    Author Tomek Ivan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 5 (Květen 2011), s. 34-36. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords výskum trhu * výskum marketingový * spotrebitelia * kontrola * dotazníky
    AnnotationAko zistiť skutočnú objektivitu výskumu. Kde vzniká vo výskume chyba na strane zdrojov dát. Chronickí klamári. Klamanie pre odmenu. Falošné identity. Upravovanie kvót. Zlepšovanie vlastného obrazu respondenta. Odpovede neviem, nepoznám. Ako sa vyhnúť nepravdivým odpovediam vo výskume.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.