Number of the records: 1  

Outsourcing v oblasti marketingu

  1. Title Outsourcing v oblasti marketingu
    Parallel titleOutsourcing in marketing
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 443-447. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords marketing manažment * rozhodovanie manažérske * riadenie podnikové * stratégia podnikateľská * nástroje riadenia * metódy organizácie * metódy riadenia * outsourcing * marketing * trh
    AnnotationOutsourcing ako prirodzený proces spôsobu podnikania a riadenia. Prevzatie komplexnej zodpovednosti za ucelenú časť aktivít klienta. Riadenie podporných procesov a riadenie zmluvných vzťahov. Oblasti využitia a výhody outsourcingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00752-040, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti233.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.