Number of the records: 1  

Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov

  1. Title Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov
    Parallel titleThe Use of data mining techniques in marketing activities of a company
    Author infoLucia Vilčeková
    Author Vilčeková Lucia
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 547-551. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    NoteVEGA 1/1051/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * dáta * spracovanie dát * siete dátové * informácie * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * distribúcia informácií
    AnnotationPotreba využívania data miningových modelov vyplýva z neustále rastúceho množstva dát. Objemy informácií a zmeny v podnikateľskom prostredí. Využívanie stratégií a podnikových cieľov, ktoré vedú k budovaniu, riadeniu a posilňovaniu vzťahov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF295.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.