Number of the records: 1
Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ
Title Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ Translation Euromarketing - cocept for small and medium enterprises for single market of EU Author info Viera Čihovská, Eva Hvizdová ml. Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 13 (2011), s. 34-49. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords euromarketing * podnik malý * podnik stredný * trh * Európska únia * Slovensko * konkurencia * prieskum trhu Annotation Koncepcia európskeho marketingu pre MSP. Marketingové rozhodnutia MSP o vstupe na európsky trh. Marketingový výskum európskeho trhu. Slovenské podniky v kontexte EÚ. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01217-011, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1