Number of the records: 1  

Nové trendy v marketingu - vybrané problémy

  1. Title Nové trendy v marketingu - vybrané problémy
    Parallel titleNew trends in marketing - selected problems
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-5]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * firmy * zákazníci * konkurencia
    AnnotationVznik a charakteristika guerilla marketingu. Najpodstatnejšie rozdiely guerrilla marketingu a tradičného marketingu. Vývoj v guerilla marketingu vplyvom vývoja trhov a informačných a komunikačných technológií. Ťažisko guerilla marketingu v komunikácii. Dôležitosť legality postupov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01292-037, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.