Number of the records: 1  

Zákazník v kontexte poskytovaných služieb

  1. Title Zákazník v kontexte poskytovaných služieb
    Author infoPavel Mikuš
    Author Mikuš Pavel
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-17]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords zákazníci * správanie spotrebiteľa * starostlivosť o zákazníkov * práva spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * psychológia predaja * kvalita tovaru * služby
    AnnotationMetóda BDI - pásmový diagram záujmu (band diagram of interest), ktorý slúži na porovnávanie spokojnosti zákazníkov, dôležitosti ich vnímania konkrétneho problému, ako aj dôležitosť vnímanú zo strany podniku a možnosť jej ovplyvnenia. Desať zlatých pravidiel starostlivosti o zákazníka.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.