Number of the records: 1
Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy
Title Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy Author info Pavol Andrejovský, Jozef Gajdoš, Mária Girgošková Author Andrejovský Pavol EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Girgošková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikatelia * prostredie podnikateľské * recesia * kvalita života Annotation Celosvetová recesia so sebou priniesla hospodársky pokles, ktorý otriasol podnikateľskými aktivitami a víziami mnohých podnikateľov. Nové podmienky, v ktorých sa ocitlo slovenské podnikateľské prostredie prinútilo podnikateľov prehodnotiť svoje budúce smerovanie, aby tak dokázali prežiť v turbulentnom a nestabilnom ekonomickom prostredí. Toto má dopad aj na kvalitu života. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01261-015, originál dokumentu
article
Number of the records: 1