Number of the records: 1  

Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota

  1. Title Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 133-141. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    NoteVEGA 1/0333/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * siete obchodné * imidž * zákazníci * spotrebitelia * prieskum trhu
    AnnotationVýznam faktorov ovplyvňujúcich výber nákupného miesta. Analýza imidžu nákupného centra. Pozícia komplexu COOP Jednota. Spontánne doplnenie viet podľa vlastného názoru. Hodnotenie atribútov obchodov COOP Jednoty. Hodnotenie vyhlásení a profilu imidžu COOP Jednoty.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01191-023, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.