Number of the records: 1
Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
Title Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku Translation Search engines and their role in e-business marketing strategy of the company Author info Branislav Mišota Author Mišota Branislav Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2011. ISSN 1336-7420 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * internet * stránky webové * obchod elektronický Annotation Internetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2011: 1-4
article
Number of the records: 1