Number of the records: 1  

Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku

  1. Title Internetové vyhľadávače a ich postavenie v e-marketingovej stratégii podniku
    TranslationSearch engines and their role in e-business marketing strategy of the company
    Author infoBranislav Mišota
    Author Mišota Branislav
    Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 7, č. 4 (2011), s. 61-65. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2011. ISSN 1336-7420
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * internet * stránky webové * obchod elektronický
    AnnotationInternetové vyhľadávače a ich postavenie pri budovaní povedomia o webe. Základné druhy internetových vyhľadávačov. Použitie jednotlivých vyhľadávačov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.