Number of the records: 1  

Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda

  1. Title Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda
    Parallel titleThe Marketing plan of company - the competitive advantage
    Author infoPavol Serina
    Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 7-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * plán marketingový * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnnotationMarketingové nástroje a podnety v procese inovovania na globálnej konkurenčnej úrovni. Praktické skúsenosti a využitie moderných metód zostavovania marketingového firemného plánu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.