Number of the records: 1  

Trendy vývoja v marketingovej komunikácii

  1. Title Trendy vývoja v marketingovej komunikácii
    Parallel titleDevelopment trends in marketing communication
    Author infoŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Frianová Viera
    Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 51-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový
    AnnotationVšeobecná teória marketingovej komunikácie a jej vývoj. Stratégia marketingovej komunikácie, dôraz na účinnosť a efektívnosť. Nové trendy vo vývoji marketingovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01341-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.