Number of the records: 1
Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu)
Title Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu) Parallel title Research of globalization impacts on the business marketing strategy in Slovakia (example of sugar industry) Author info Štefan Majtán, Martina Špilová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 114-122. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * Slovensko * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * prostredie podnikateľské * nástroje marketingové * trh * regulácia * politika poľnohospodárska Annotation Marketingové stratégie v globalizujúcom sa prostredí a podnikateľská činnosť v cukrovarníckom priemysle. Dopady globalizácie na slovenské podniky. Výsledky vplyvu globalizácie na marketingové aktivity podnikov cukrovarníckeho priemyslu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01341-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1