Number of the records: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku
Title Marketingový kontroling ako nástroj na skvalitnenie riadenia podniku Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s.7-19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0333/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * riadenie podnikové * kontroling * nástroje marketingové * analýza swot Annotation Charakteristika marketingového kontrolingu ako nástroja na skvalitnenie podnikového riadenia a jeho postavenie v systéme podnikového kontrolingu so zreteľom na jeho funkcie a nástroje v kontexte systému strategického a operatívneho marketingového kontrolingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01584-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1