Number of the records: 1  

Vplyv ekológie na firemné stratégie

  1. Title Vplyv ekológie na firemné stratégie
    Parallel titleImpact on corporate strategy ecology
    Author infoJozef Čimo
    Author Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing environmentálny * výhody konkurenčné * ekológia
    AnnotationTrhové prostredie a rozvojové trendy. Zmeny v štruktúre obyvateľstva pôsobením ekologických vplyvov a dosiahnutou úrovňou vedecko- technického rozvoja. Vývoj svetovej politiky a ekonomiky. Ekológia vo firemných stratégiách.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF114.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.