Number of the records: 1  

Ze slabin jsme udělali přednosti

  1. Title Ze slabin jsme udělali přednosti
    Author infoBohuslav Bohuněk, Jiří Vlasák
    Author Bohuněk Bohuslav (Interwiewer)
    Co-authors Vlasák Jiří (Interviewee)
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 28-30. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 663/664 - Potravinárstvo
    Keywords nápoje nealkoholické * firmy * komunikácia marketingová * reklama * médiá * televízia * Česko * Slovensko
    AnnotationRozhovor autora článku s marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola pre český a slovenský trh. Kto je kľúčovou cieľovou skupinou nápoja Kofola. Kofola ako československý nápoj. Ďalšie značky v portfóliu spoločnosti - Rajec, Vinea, Jupík a pod. Komunikácia firmy so spotrebiteľom. Reklama v televízii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 8-12 + 4 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.